Всичко за телефоните с 2 SIM карти



Преди няколко месеца в Китай се появи GSM работещ с 2 SIM карти. Вече телефони с т.нар. Dual SIM Card се предлагат и в България. Ето няколко фирми, които разполагат с подобни телефони:

- PriVileg

- Computer 2000

- O-connect

- Era Computers

Освен PriVileg на пазара има няколко телефона на Samsung с 2 СИМ карти, които се отличават с по-дълъг живот на батерията. Ето и моделите:

Samsung D980

Samsung C5212

Samsung D880

Samsung B5702

Samsung D780


Ако цените ви се виждат високи има и друго решение. На този сайт можете да закупите адаптер за 2 SIM карти в един телефон със и без рязане на картите. Недостатък е, че превключването от едната към другата карта става чрез изключване на телефона, а също и чувствително увеличение на разхода на батерията, а предимство е ниската цена на устройството.


Подобни теми:
Телефон с 2 SIM карти, TV тунер и FM радио
SIM карта с 50 номера от цял свят




12 коментара:

Тук има ревю на един такъв телефон - www.2-sim.hit.bg

Анонимен каза...
август 22, 2007 3:30 сл.об.  

Тествах няколко телефона с 2 сим карти, но PRIVILEG TL-X5 (www.computer2000.bg) е най-добрия. Все едно имам Нокиа: изпипан отвсякъде и с перфектно качество на звука. Наистина двете карти работят едновременно и си превключвам разговорите между тях без проблеми.

Анонимен каза...
септември 03, 2007 4:07 сл.об.  

Не знам за останалите, но аз лично си закупх телефон от shop.new.bg За мене тия хора са първите в България, които не целят да излъжат народа като приказват глупости.

Анонимен каза...
октомври 22, 2007 2:24 сл.об.  

Gaoxinqi H69 е моят избор. Вносителят е www.ids-bg.com. Купих си го от Метро.

Анонимен каза...
декември 02, 2008 1:08 сл.об.  

Най-доблия телефон с 2 карни е G-Tide.
Отново в www.ids-bg.com ги има и са още по-яки от H69, а Privileg е просто надпис на някоя си българснка фирма.

Анонимен каза...
януари 11, 2010 3:44 сл.об.  

аз си купих от метро телефон с 2 сим карти и излезе голям боклук направих рекламация дадоха ми друг имитация на нокиа и тои излезе боклук накрая ми върнаха парите големи разправий

Анонимен каза...
февруари 26, 2010 3:46 сл.об.  

Ползавх около една година Privileg TV1.Искрено Ви казвам - не си купувайте такова нещо.Не само,че телефона е боклук и дава постоянно дефекти ами се сбълсках и с изключително некоректно отношение от Computer2000,които са му вносители и са единствените,които поддържат гаранциите.Няколко мои познати ползваха други модели на Privileg.Същата работа.Чести дефекти,разправии за гаранцията и в края на краищата повечето си върнаха телефоните а такива като мен го захвърлиха в едно чекмедже и докато си избера друг с 2сим си напълних джобовете отново с два телефона.Имам познати,които ползат различни двусимови модели на Samsung и до сега не съм чул да се оплакват ама те ги ползват сравнително от скоро.Така че -НЕ СИ КУПУВАЙТЕ PRIVILEG

Анонимен каза...
март 07, 2010 5:18 сл.об.  

Купих си телфон с 2 сим карти от italinea.net и го ползвам вече около половин година. Телефонът работи перфектно и до момента не съм имала никакви проблеми с него.

Анонимен каза...
май 04, 2010 3:14 пр.об.  

Не си купувайте Privileg, а особено не и от Хенди! Дават дефекти, а после те отказват да ви изпълнят гаранцията. Просто и категорично не - и на Хенди, и на Privileg-a.

Анонимен каза...
октомври 15, 2010 1:49 сл.об.  

От 3 години ползвам Samsung D 880-УНИКАЛЕН ТЕЛЕФОН!!!НИКАКВИ проблеми не съм имал с него!В началото батерията издържаше 3 дни,а сега 2 което си е прекрасно за батерия на 3 год.!Не бих го заменил с друг!

Анонимен каза...
декември 17, 2011 3:14 сл.об.  

И аз съм с D 880,но от 4 години.Телефона наистина е УНИКАЛЕН!Горещо го препоръчвам на всеки,който търси апарат с 2 SIM-карти.И аз не го сменям с дру!!!

Анонимен каза...
март 12, 2012 12:32 пр.об.  

Аз втора година се мъча с една NOKIA C2 и не веднъж ми е минавала мисълта да го тръшна на асфалта и да ми стане на малки нокийки...ама е служебен. НИКОГА НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ТАКЪВ!!!! Страшно бъгав, като замръзне (баш когато бързаш) и не реагира на никакво натискане ти се ще да се самозапалиш (актуално напоследък). Освен това много бавно мислещ - след натискането на бутон реагира след две-три секунди и освен това... е, има още много "освен това...". Накратко - това е телефон за много спокойни и флегматични хора.

Петьофи Славов каза...
април 15, 2013 1:47 сл.об.  

Публикуване на коментар

Публикуване на коментар

Безплатна синхронизация на снимки, видео и файлове за Android - iPhone - iPad - Windows PC - Mac - Linux. До 20 GB дисково пространство + 250 MB бонус. Научете повече.

Популярни публикации