Безплатен достъп до Facebook от Мтел



Мтел, е един от 50-те оператора в 45 страни, в които ще се предлага безплатен достъп до новата мобилна и далеч по-лека версия на Facebook. Това става факт благодарение на корпоративна сделка между Vodofane с Facebook. За да ползвате безплатно Facebook в мрежата на Mtel трябва само да влезете на сайта: 0.facebook.com. Чрез безплатната услуга можете да обновявате статуса си, да коментирате или харесвате публикации, да изпращате и получавате съобщения и да пишете в профилите на приятелите си. Добре е да знаете, че отварянето на снимки и линкове към други сайтове не са безплатни. Тогава започва тарифирането, но от Facebook ще ви предупредят със специално съобщение.




18 коментара:

Безплатно ама трънки безплатно!
Когато престоя ти там е по-къс и ти е безплатно, но ако сесията е по-дълга и ти пише, че си бил в портала на Vodafone live! и си плащаш...

Пенков каза...
юни 13, 2010 11:22 сл.об.  

При мен и фактура излезна и няма такова нещо, а не екато да не съм стоял дълго в нулевия сайт...цели 3страници от фактурата е от логове в 0.фацебоок.ком и няма отчетена сума! ;)
И аз бях скептично настроен към ментела, които с годините са ни научили да се пазим от тяхните "безплатни", но в този случай, поне до момента няма цакане...
Не работят съобщенията и там има препрака към водафоне, която не предупреждава за външен сайт и това е проблема за сега...Дано поработят по случая. Пийс!

Анонимен каза...
юни 25, 2010 2:43 пр.об.  

abee neznamm amaa zarat taq rabotaa imahh 50 leva otgore smetka ... !!

Анонимен каза...
юни 21, 2011 2:53 сл.об.  

мтел са наи-големите измамниЦИ ДА ЗАВЕДЕМ ДЕЛА СРЕШУ ТЯХ

Анонимен каза...
юли 11, 2011 11:09 сл.об.  

Убийте M-tel ! Спасете живот !

Анонимен каза...
септември 10, 2011 1:46 сл.об.  

Ако сте с Nokia или LG трябва задължително да е като начална страница, иначе безплатно ама друг път..

Анонимен каза...
септември 19, 2011 10:47 сл.об.  

Харесва ми услугата им и я ползвам постоянно. Важно е в днешни дни да имаш такъв достъп до социалните мрежи

Кирил каза...
октомври 04, 2011 7:20 сл.об.  

Прекарвам доста време във Фейса и това ще ми е от голяма полза определено

Анонимен каза...
октомври 07, 2011 4:06 пр.об.  

Допълнително условие тук е, че телефона трябва да има WAP браузър по подразбиране, за да има достъп до безплатния 0.facebook.com. Пример с Opera mini, който е оптимизиран за мобилни телефони, нулата НЕ работи. .. ЗА ТОВА ВИ ВЗИМА ПАРИ :))

Анонимен каза...
октомври 09, 2011 11:57 сл.об.  

Вече повечето ще сме онлайн във Facebook, където и да се намираме и то безплатно.

Анонимен каза...
октомври 17, 2011 12:13 пр.об.  

Това важи ли още, защото чух че е отпаднало, но не успях да намеря актуално инфо.Някой може ли да пробва и да сподели?

Анонимен каза...
декември 09, 2011 7:35 сл.об.  

И аз като съм с Опера мини не мога да използвам услугата ли? Имам Нокиа 2700.

Анонимен каза...
февруари 15, 2012 4:03 сл.об.  

Може ли да попитам дали на модел Nokia 5130 Със опера мини ще бачка 0.facebook.com ?
:)

Анонимен каза...
март 14, 2012 7:10 сл.об.  

да бе безплатно аз нямам никакжи пари в телефона и неще да влезе после презаредих 5 лева и влезна начи взима пари тия от емтел са пълни мърши

Анонимен каза...
май 19, 2012 12:48 сл.об.  

Ами.. аз съм с Loop g7007 и изобщо не ми е безплатно, имам портал към фейскбук, опера мини, туитър, гугъл и Nimbuzz.. Кое е безплатно..??

-Miimii Georgiiewaa каза...
юни 04, 2012 5:43 сл.об.  

И аз съм с Опера мини, обаче не можах да разбера, към нешна дата така наречената нула безплатна ли е или не за опера мини ?

Анонимен каза...
юни 18, 2012 10:26 сл.об.  

с Опера най-вероятно не става, защото тя прави връзка през собствен сървър (за някаква оптимизация), а до там нямате безплатен достъп. Не ползвайте операта за такива цели.

Анонимен каза...
юли 19, 2012 5:45 сл.об.  

Важи ли ако се ползва в чужда страна с роуминг?

Анонимен каза...
март 18, 2013 6:42 сл.об.  

Публикуване на коментар

Публикуване на коментар

Безплатна синхронизация на снимки, видео и файлове за Android - iPhone - iPad - Windows PC - Mac - Linux. До 20 GB дисково пространство + 250 MB бонус. Научете повече.

Популярни публикации