Неограничен мобилен интернет в България



Най-накрая в България се появи пакет за неограничен мобилен интернет от Глобул. С абонаментна програма Web & Talk разполагате с:

- Неограничен мобилен интернет достъп (максимална скорост до 250/2500 MB, след което 128 kbps)
- 1500 минути за разговори в мрежата на оператора
- 1500 SMS в мрежата на оператора
- 150 MMS-а в мрежата на оператора
- Между 30 и 90 минути за разговори към всички останали национални мрежи

Цената на плановете е между 24,90 и 54,90 лв на месец.

Мтел все още няма оферта за неограничено интернет потребление през мобилен телефон. Най-големият мобилен оператор в България предлага пакетите Surf с трафик до 1GB за 23,90 лв. и Surf & Talk с трафик до 1GB и включени минути за разговори на цена 29,90 лв. Изборът на тарифи и планове за мобилен интернет и ценообразуването, както винаги е сложно.

Абонаментните планове на Виваком също изключват опцията за неограничен мобилен интернет. Пакетът Data 750 включва 750MB трафик за 20 лв. на месец.




10 коментара:

На сайта на Глобул няма такава информация. Явно издавате някаква секретна информация :)

Marin Guergov каза...
март 31, 2010 4:06 сл.об.  

Много ме зарадва с тази новина. Веднага отидох на сайта на Глобул, ама там нищо не видях за такъв план. Прерових нета и я видях цитирана в поне 5-6 авторитетни сайта. Понеже имам Германос магазин на 5 мин. реших да отида на място да проверя.

Никой не беше чувал за такъв план. Искаха да им покажа къде съм го прочел. В сайта на Германос също няма нищо по въпроса. Казаха ми евентуално след празниците да дойда отново.

Възможните изводи са два:

1. Разпространената информация във всички тези сайтове е неистинна.

2. Маркетинговия и ПР отдел на Глобул за нищо не стават.

И в двата случая съм :-(

Geo каза...
март 31, 2010 5:06 сл.об.  

Geo,

Моделът на промотиране на нови услуги в Глобул винаги е бил голям press relase, след което евентуално ъпдейт на тяхната собствена страница. Мисля че в рамките на няколко дни ще има информация на www.globul.bg

xotspot каза...
март 31, 2010 5:11 сл.об.  

Ми ОК, нека няма инфо на страницата днес, ама според мен реда трябва да е следния:

1. Запознаване на всичките си служители, особено в отдел Продажби, за предстоящото пускане на плана.

2. Запознаване на всичките им партньори (Германос и т.н.) за предстоящото пускане на плана.

3. Запознаване на медиите с предстоящото пускане на плана.

4. Като отида в Германос те да ме учат колко е готин плана, а не аз тях...

Geo каза...
март 31, 2010 6:20 сл.об.  

Има такъв план, но за съжаление се предлага само ако си закупите и лаптоп на изплащане. Цената на неограничения интернет е 24 лв. на месец, като първите 2500МБ са на пълната скорост, а след това скоростта е ограничена на 128kbit. За справка: http://www.globul.bg/bg/notebooks_offer.html?posm=2&in=1 Новината не е чак толкова добра и си мисля, че сме още доста далеч от нормални цени на мобилен интернет.

Анонимен каза...
март 31, 2010 9:31 сл.об.  

Има нещо такова. Говорих с оператор на 123 и ми отговориха, че от днес планът ще се предлага официално. Всъшност отсреща не бяха много ясно с подробностите, тъй като първо ми казаха, че офертата важи само при закупуване на отделни модели телефони от Глобул, но след като аз възроптах, че искам да ползвам този план с моя iphone, тя се бави няколко минути и каза, че ще може... от днес. След малко тичам до Глобул...

април 01, 2010 10:05 пр.об.  

aктивирах го току що. казва се web & talk. не е съвсем неограничен: 1500 мин към глобул 2,5/гб интернет- 25 лева

април 01, 2010 11:58 пр.об.  

Днес изплюха камъчето.
http://globul.bg/bg/postpaid.21.html?posm=21&p=1
След определен Интернет трафик скоростта пада на 128 Kbit/s :(

Marin Guergov каза...
април 01, 2010 2:11 сл.об.  

Марин,
Намаляването на скоростта е далеч по-справедливо от безумния термин "неограничен интернет в рамките на разумното потребление".

xotspot каза...
април 01, 2010 2:25 сл.об.  

аз съм от 4 месеца на неограничен интернет на глобул и съм доволна от него.Взех го по коледните празници бавен е но върши работа

Анонимен каза...
април 07, 2010 11:01 пр.об.  

Публикуване на коментар

Публикуване на коментар

Безплатна синхронизация на снимки, видео и файлове за Android - iPhone - iPad - Windows PC - Mac - Linux. До 20 GB дисково пространство + 250 MB бонус. Научете повече.

Популярни публикации