Колко струва M-Tel HomeBox - разочарование
Новата услуга на Мтел предоставяща фиксиран телефонен номер и 5 GB интернет/месец към момента струва абсолютно нищо, или поне това показва техният сайт:
Update:
27 коментара:
По закон можете да се откажете от ВСЯКА услуга на абонамент, ако сте недоволни от нея в 7 дневен срок след подписването на договора.
Минете на доказан ISP - с добра поддръжка.
Плащайте само ако сте доволни
ВИСОКО СКОРОСТЕН ИНТЕРНЕТ-СМЯХ!!!
10 MB = 1.30 часа
и през това време никой не може да ти се обади ."Телефонът на абоната е изключен или изън обвхват".
Ако решиш да звъниш, докато говориш
нета спира.
Какъв интернет при мен направо липсваше и отговора на оператора беше " Ами нищо не можем да направим повече таке ще бъде " и затвори.
пълна лъжа
Малко коментари за услугата на реални потребители:
http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=471
palen boklyk
izmama ne vi trabva
Страхотна услуга. В 3G покритие е много бързо и с много безплатни минути. Предлага и Wi-Fi Интернет
Абонат съм и има много подводни камъни четете и между редовете и задавайте въпроси преди да подпишете договора ,защото продават ограничен интернет трафик -5GB a после цената е 0.10 лв за 1 МБ . Устройството поддържа WIRELESS и НЕ Е КОДИРАНО ,без дума да кажат за това, а после ти надрусват яка сметка (чувала съм и 2500лв сметка) ПОДЛЕЦИ!
Това на нишо не прилича. от два месеца съм абонат на HomeBox не съм доволен от връзката, а днес за капак ми се обади оператор за да ми каже че не спазвам условията по договора и ,че съм си приместил устройството интересно къде според тях след като компютъра ми е стационарен, а и в момента нямам физическата възможност да го направя понеже съм с патерици. Явно модемите които предлага фирмата не са съвсем читави. Реших да избера стационарния телефон от мобилния си телефон както си стоя пред компютъра и познайте абоната се оказа извън обхват явно някъде незнайно къде...И това ако е нормална услута която Mtel така усърдно рекламира здраве му кажи.
Запитвали ли сте се защо, ментел нямат страница за мнения на клиенти? От 6 месеца я "ползвам" тяхната услуга homeBoh, в интерес на истината първите 2 седмици работеше доста прилично и то в 2G мрежа, скороста беше 250кв/сек.Но след това стана ад, първо изчезна обхвата, операторите се опитваха да ме убедят, че нищо не се е променило, но нима на всички в населеното място са им развалени телефоните?!!!! започна едно звънене на телефона ми:" вие сте извън домашната мрежа", след много кратните ми разговори с операторите с половин уста ми признаха, че "обхвата бил слаб, но работели по проблема" така вече 5 месеца. За да имам някъкъв достъп на услугата (6 кб/сек.) съм закачил устроиството им на вън на едно дърво, чакам го всеки момент да изгори, макар да съм му направил заслон, да им го върна и да се отърва от тези мошенници.Зададох им въпрос: "защо след като не получавам качествена услуга по тяхна вина, трябва да им пращам абонамент?", мълчат като пукали.
Tazi usluga e pulen bokluk, zani6to nestava a iskat da im platame mese4en abonament na usluga koqto e reklamirat 4e e 6mb/s a to se okazva 4e e edva 100 kb/s. Samo edin procent ot tazi skorost koqto e zaiaviavat pristiga pri mene. napravo e ujas. pu6a po 2-3 cigari dokato mi otvori stranica a predstaviate li si ako po4nete da surfirate za kakuv ad stava na vapros. Tova 4e usigoriavat 6mb/s za 3g mreja i okolo 2-3mb/s v 2G pokrite e luja. pri mene niama 3G i sam na 2G mreja i e pulen AD da vleze6 v internet. NESTAVA. e zakakvo da pla6tam mese4niq si abonament ?????????????
Tova ustroistvo e nai golqmata glupost,koqto nqkoga Mtel e izmislqla napravo edvam se zdurjam da ne si zapalq pe4kata s nego.Mili potrebiteli ne se dokosvaite do homebox,a ako ve4e ste go napravili ottarvete se vednaga ot nego.
Пълна измама.Ако не платя вноската,какво ще стане.Ще ме съдят ли???
Запитвали ли сте се защо, ментел нямат страница за мнения на клиенти? От 6 месеца я "ползвам" тяхната услуга homeBoh, в интерес на истината първите 2 седмици работеше доста прилично и то в 2G мрежа, скороста беше 250кв/сек.Но след това стана ад, първо изчезна обхвата, операторите се опитваха да ме убедят, че нищо не се е променило, но нима на всички в населеното място са им развалени телефоните?!!!! започна едно звънене на телефона ми:" вие сте извън домашната мрежа", след много кратните ми разговори с операторите с половин уста ми признаха, че "обхвата бил слаб, но работели по проблема" така вече 5 месеца. За да имам някъкъв достъп на услугата (6 кб/сек.) съм закачил устроиството им на вън на едно дърво, чакам го всеки момент да изгори, макар да съм му направил заслон, да им го върна и да се отърва от тези мошенници.Зададох им въпрос: "защо след като не получавам качествена услуга по тяхна вина, трябва да им пращам абонамент?", takova ne6to nese vijda v bg bokluci :@
az sa6to sam na home box ot blizo 1 godina ve4e.brazkata e yjasna a yj imalo dobro 3G pokritie.palna izmama.na momenti nacqlo se gybi neta a za skorostta da ne govorim.pyskax jalbi za da mi go sprat no imam 2 godini dogovor i iskat da im platq bsi4ki vnoski do kraq na dogovora.tva e polojenieto.otka4ane nqma.ne se lajete s toq home box!
благодаря ви бях решила да мина към тях
facebook-anti mtel (Mentel)-prisuedinete se
Имам само две думи за тази услуга на мтел:
ПЪЛЕН БОКЛУК
Вкъщи направихме грешката да включим договор за 2 години и просто не си предтавям как ще живея още година и половина с тази порнография на интернет. То хубаво 3G ама да не би цяла България да се покрива. Не съм много запознат с покритието, колко процента от територията е покрита и къде точно(големите градове предполагам), но мисля че не е коректно от страна на мтел да не информират потребителите за това. Не е някак си честно някои си пич на центъра на София примерно да получава тия 7Mbp/s, а аз дето съм на гъза на България да тегля с едни умирисани 50 60Кб/с от торент тракер, при условие че все си плащам 20 лева месечно. Плюс- рутера поне изглежда добре, но само отвън, минуси-скапан рутер, скапана скорост, не се дава почти никаква информация отностно продукта, а да не говорим че ако искам да врътна един телефон трябва да си спра и така иначе грозния нет.... Поредното, и извинение, изсрано говно от мтел.
Който иска да бъде съпричастен в борбата срещу измамниците Мтел,да пише на скайп d3ud3ana!
Търся свидетели за делото срещу Мтел във Варна
mtel e nay-precakanoto ne6to na sveta! nqma po-golqma laja ot tqh! az sam na homebox i 4estno da Vi kaja nikoy nikoga ne me e obslujval taka. na vseki 10 minuti mi se izklu4va neta i ne moga da svalq ni6to. edno klip4eto v youtube.com ne moga da izgledam! ako iskate da pla6tate ei taka za ni6to - otidete v M-TEL. po-dobre namerete nqkoy profesionalen kato Spectrum ili BGnetwork. Blizoo sa6to sa dobri, no pri tqh na vseki 2 sedmici sigurno ima proverka i izklu4vat neta za polovin-edin 4as. no tova ne e problem za6toto prez ostanaloto vreme vsi4ko e nared. NIKOGA ama NIKOGA ne otivayte v mtel. hubavite momi4enca ( ta dori ne sa hubavi ) kolkoto i da vi umayvat ne se saglasqvayte. ako se opitvate da se izbavite predsro4no kato men s jalbi- ni6to nqma da stane. ne sam gi sadil no mislq 4e i togava nqma da spe4elq... vinagi 4etete dokray vsi4ko v dogovora.
nqma po-ujasen internet ot tozi
Жалба
Искам да бъде прекратен договора ми с Вас , поради грубото и безотговорно неспазване на общите условия в договора сключен между нас.Абонат съм на Мобил Тел от 2002г.Редовно си плащам месечните такси и потребления,без да нарушавам клаузите от договора.Това са 8 години или приблизително 90 такси,които редовно плащам и това ме прави Ваш лоялен клиент.Мисля,че трябва да очаквам същата лоялност и от Вас.
Изразявам своето огромно недоволство от Мобил Тел,които безотговорно нарушават клаузите от договора ,който сключват със своите абонати и не предоставят всички услуги описани в него.От това потърпевши сме всички абонати.Плащаме за нещо, което не ни се предоставя.
В периода от 08.08.2010г, до 11.12.2010г не ми беше позволено да заплатя свеото месечно потребление и такси.Също така не ми бе предоставена информация за стойността на моята сметка и минутите които месечно изразходвам.Нямах достъп до *88 (оператора на Мобил Тел).При поискаване на подробна разпечатка на разговорите,такава също не ми бе предоставена.Почти всеки ден чаках на опашки на Вашите каси по 20-30 минути,за да ми бъде дадена възможност да си заплатя сметките и да получа разпечатка,но напразно.Отговорът беше "Съжаляваме ,нямате излязла фактура и не можем да Ви обслужим".И така в продължение на 3 месеца.Няма как да съм сигурен, че не е злоупотребено с месечното потребление за този период.Мисля, че фактурите ми са нереални.Като потърпевш,искам договорът ми с Вас да бъде прекратен.
Не ги оставиайте да Ви се подиграват! Пишете жалби и ги атакувайте в клиентските офиси. Те нямат приемна за решаване на проблемите на киентите си.( за разлика от всяка уважаваща се компания или институция). Само така ще бъдете компенсирани!
при мен пък ставаше така 1-2 дена тегли с 400/кб а пак 2-3 дена със 20/кб
Популярни публикации
-
Блогът за " Маркови маратонки от Германия " e пример по учебник относно как не трябва да започвате онлайн бизнес. Разработеният E-...
-
От известно време в България съществува услугата онлайн покупка на билети за кино, театър, концерти, спортни състезания и др. Ето кои са осн...
-
Нискотарифната авиокомпания WizzAir стартира полети София - Варна на цена от 9,99 евро (с включени такси). Полетите започват от 12 юли 2008...
а, тъкмо мислех да влезна да им разгледам "офертата", и като видях че се таксува на 1kb ми стана ясно всичко....